سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


بالاخره امروز گوگل نسخه جدید نرم افزار گوگل ارث را ارایه کرد. نسخه جدید که برای سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش و لینوکس ارایه شده دارای امکانات فوق العاده ی جدیدی است. اولین تغییر مهم اضافه شدن امکان دیدن تغییرات زمانی یک مکان است. برای مثال می توانید روی شهر محل زندگی تان زوم کنید و عکس های ماهواره ای شهر را بر اساس سال های مختلف ببینید. به این شکل می توانید تغییرات و پیشرفت یک مکان را در طول زمان مشاهده کنید.


امکان جدید دیگر، اضافه شدن نقشه بستر اقیانوس ها و دریا ها است. در نسخه 5 گوگل ارث می توانید به زیر دریا بروید و بستر دریاها را مشاهده کنید. همچنین با همکاری نشنال جئوگرافیک ویدیوهای جالبی از اقیانوس ها در گوگل ارث قابل دیدن است. سومین بخش جدید در این نرم افزار امکان فیلم برداری و ضبط سفرتان در نقاط مختلف کره زمین است. نسخه جدید به شما این امکان را می دهد که از سفر خود به نقاط مختلف زمین فیلم برداری کنید و از آن یک تور ویدیویی درست کنید.  

 توجه مهم: همانطور که میدانید به علت تحریم ایران  ما نمی توانیم این برنامه را دانلود کنیم و فقط کسانی میتوانند آنرا دانلود کنند که  V P N داشته باشند ولیsmsage این  برنامه را برای شما  بدون هیچ محدودیتی ارائه میکند توجه داشته باشید کهsmsage  اولین وب پارسی زبانی است که این برنامه را برای شما آماده کرده است.

 Download Google Earth 5.0.11337.1968 Beta

ایرانیان را نمی توانید تحریم کنید

10 مگابایت

من خودم برنامه را نصب کردم خیلی عالیه




موضوع مطلب : نسخه جدید نرم افزار گوگل ارث

دوشنبه 91 تیر 26 :: 5:37 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 121
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 491558
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف محفوظ است