سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


«چند روز پیش در آمریکا صحنه ای دیدم که مطمئنم، اگر در ایران بودم، نمی دیدم.»

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ مجری شبکه آی تی ان با اشاره به مشکل بی خانمانی و خانه به دوشی مردم آمریکا به دلیل بدهی به بانک ها، گفت: «خیلی ها به دلیل مشکلات اقتصادی بی خانمان شده اند. یک چرخ در دست دارند و تمام وسایلشان را درون آن قرار داده اند.»

وی در ادامه به مشکل دیگری در این کشور که از مشکل اول دردناک تر است اشاره کرد و گفت: «داشتم بنزین می زدم. خانمی که معلوم بود از این بی خانمان هاست، آن طرف خیابان ایستاده بود و عربده می کشید و درخواست کمک می کرد؛ اما کسی جرأت نمی کرد جلو برود و کمک کند. من هم جرأت نکردم برای کمک جلو بروم.»
وی با اطمینان از این که اگر چنین صحنه ای در ایران اتفاق می افتاد، همه جمع می شدند و کمک می کردند، علت بی محبتی های مردم آمریکا را در قوانین این کشور دانست و گفت: «آن قدر قوانین این کشور زیاد است که اگر بخواهی به دیگری کمکی کنی، او می تواند سوءاستفاده کند و پدرت را در بیاورد.»

مدیر آی تی ان نیز با تأئید این سخنان،به حاکمیت فضای خشک و غیر انسانی در آمریکا اشاره کرد و افزود: «قوانین آمریکا دست آدم را می بندد. اگر کسی درخواست کمک کند و شما برای کمک دستش را بگیرید، ممکن است بگوید؛ چون شما دستم را گرفتید، وحشت کردم. او می تواند با گرفتن وکیلی ماهر، شما را به ناکجا آباد ببرد.»
وی همچنین گفت: «مردم آمریکا نیز محبت دارند، اشکال در قوانین این کشور است.»




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 تیر 15 :: 4:17 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 36
  • بازدید دیروز: 149
  • کل بازدیدها: 491622
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف محفوظ است