سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


مثلث توحید جدیدترین ورژن قرآن آمریکا

گفتنی‌ است‌، این‌کتاب‌ را دو شرکت‌ انتشاراتی‌ آمریکا به‌ نام‌های ‌Winepress و Omega2001 چاپ‌ کرده‌ و شامل‌ 77 سوره‌ از جمله‌ سوره‌ هایی‌ به‌ نام‌ الفاتحه‌، الجنه‌ و الانجیل‌ است‌ و بسیاری‌ از عقاید اسلامی‌ در آن‌ مردود شمرده‌ شده‌ یا وارونه‌ جلوه‌ داده‌ شده‌ اند.

به گزارش ” بوتیا “،   قرآن کریم این کتاب آسمانی ویژگی‌ها و امتیازاتی دارد، از جمله اینکه از آغاز نزول تا کنون از تحریف مصون مانده، و قرآن کنونی، بی کم و زیاد، همان قرآنی است که بر پیامبر نازل شده، چرا که حافظ و پاسدار قرآن، خدای قادر و توانا است: «إنّا نحن نزّلنا الذکر و إنّا له لحافظون؛ ما قرآن را نازل کردیم و ما خود نگهدار آن خواهیم بود» در این آیه، خدا خویشتن را ضامن نگهداری قرآن معرفی کرده است.

از این جا معلوم می شود که اگر جن و انس و تمام قدرت‌ها بر ایجاد تحریف در قرآن متحد شوند، هیچ کاری از پیش نخواهند برد. از این رو خدا فرمود: «همانا این قرآن، کتابی نفوذ‌ناپذیر است که نه از پیش رو و نه از پس، باطل به آن راه ندارد و از جانب خداوند حکیم و ستودنی نازل گشته است».

امت اسلام، با تکیه بر این منبع الهی راه خود را در جهان پیدا کرده و پیش می برد و هرگونه کوتاهی و تعلل در این باره می تواند ملت را به سوی مسیری غیر از مسیر حق سوق دهد، دشمنان ما نیز که خوب متوجه این موضوع هستند، بارها درصدد برآمده اند که با تحریف در این کتاب آسمانی در زندگی مسلمان خلل ایجاد کنند تا بتوانند بهتر به مقاصد خود دست یابند زیرا این قرآن است که نقطه اتحاد امت اسلامی است و هر گونه آسیب رسانی به این نقطه می تواند این امت را دچار آسیب کند و این از اهداف دشمن در طول فعالیت های استعماری خود بوده است.

از طرفی هم دشمنان اسلام نیز می دانند که یکی از نقاط برتری که قرآن کریم بر دیگر کتاب های آسمانی دارد همین ویژگی تحریف نا‌پذیری این کتاب است از این رو به دنبال تحریف برآمدند.

فرقان الحق
به تازگی، یکی از مجلات اسلامی که در کشور کویت منتشر می شود خبر از ظهور کتاب خطرناکی نموده که انجمن های تبشیری و برای مبارزه طلبی با قرآن به چاپ رسانده است. در این کتاب، ضمن دعوت به شرک به خدا، با آیاتی شیطانی تخریب عقاید مسلمانان هدف گیری شده است.

“فرقان الحق” (The Truefurgan) در واقع  کتابی است مذهبی که‌ در آمریکا تألیف گردیده‌ است. عده ای این کتاب را ‌نسخه‌ای‌ تحریف‌ شده‌ از قرآن‌ به‌ نام‌ میدانند.

این کتاب به‌ شخصی‌ به‌ نام‌ “المصطفی‌الهام‌” منسوب‌ شده‌ است‌ و توسط فردی‌ به‌ نام “المهدی‌” به‌ انگلیسی‌ ترجمه‌ شده‌است‌.

گفتنی‌ است‌، این‌کتاب‌ را دو شرکت‌ انتشاراتی‌ آمریکا به‌ نام‌های ‌Winepress و Omega2001 چاپ‌ کرده‌ و شامل‌ 77 سوره‌ از جمله‌ سوره‌ هایی‌ به‌ نام‌ الفاتحه‌، الجنه‌ و الانجیل‌ است‌ و بسیاری‌ از عقاید اسلامی‌ در آن‌ مردود شمرده‌ شده‌ یا وارونه‌ جلوه‌ داده‌ شده‌ اند.

این‌ به‌ اصطلاح‌ قرآن‌ 366 صفحه‌ای‌، که‌ به‌ زبان‌های‌ انگلیسی‌ و عربی‌ چاپ‌ و منتشر شده‌ است‌، در مدارس‌ خصوصی‌ کویت‌ در دسترس‌ دانش‌آموزان‌ قرار گرفته‌ است‌. این کتاب در آمریکا با نام «مثلت توحید» توزیع و پخش می‌شود.

نویسندگان این کتاب در مقدمه ای که در اول کتاب نوشته اند مدعی شده اند که این کتاب را برای جهان اسلام و مخصوصا اعراب نوشته اند! گفتنی‌ است‌ در این‌ کتاب‌ به‌ جای‌بسم‌الله الرحمن‌ الرحیم‌ در ابتدای‌ سوره‌ “بسم‌الله” آمده‌ که‌ در برگیرنده‌ عقاید مسیحیان‌ درباره تثلیث‌ است‌.

در مقدمه‌ این‌ کتاب‌ چنین‌ آمده‌ است‌: تقدیم‌ به‌ ملت‌ عرب‌ و همه‌ مسلمانان‌ جهان‌، در عمق‌ وجود هر انسانی‌ اشتیاق‌ فراوان‌ برای‌ رسیدن‌ به‌ ایمان‌ حقیقی‌، آرامش‌ درونی‌، آزادی‌ معنوی‌ و زندگی‌ ابدی‌ وجود دارد.

پایگاه‌ اینترنتی “آمازون‌” که‌ آخرین‌ عناوین‌ کتاب‌ها در موضوعات‌ مختلف‌ را به‌ فروش‌ می‌رساند به‌ تبلیغ‌ این‌ کتاب‌ پرداخته‌ است‌ و آن‌ را قرآنی‌ نوشته‌ شده‌ به‌ شیوه‌ تازه و ویژه خوانده‌ است‌.

از اهداف مشخص در زمینه این اقدام می توان به این نکته اشاره کرد که با ایجاد شبهه در ذهن مسلمان و تخریب عقاید و دیدگاه آنان به اسلام، این افراد درصدد تخریب دین اسلام و از سوی دیگر، سوق به سوی ادیانی غیر از اسلام اند و حرکتی است در ادامه روند استعماری غرب در مقابل موج بیداری اسلامی که برخی گروه های در ظاهر مسیحی، و همچنین صهیونیست ها در حال اجراست.

این نخستین بار نیست که دشمنان اسلام درصدد چنین کاری برآمده اند، بلکه این کار، از صدر اسلام تا به امروز، ادامه داشته است؛ به طور مثال، به اقداماتی مشابه در این زمینه می توان اشاره کرد:

چندی پیش، کمیته وابسته به مجمع پژوهش های اسلامی در مصر، از توزیع قرآن های تحریف شده در رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقایی خبر داد، رژیم صهیونیستی این قرآن‌ها را که برخی از آیات درباره قوم یهود و جهاد در آنها حذف شده، با جلدهایی گران‌قیمت و زیبا چاپ و در کشورهای آفریقایی از جمله کنیا و نیجر توزیع کرده است.




موضوع مطلب :

سه شنبه 93 خرداد 27 :: 5:54 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 43
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 489925
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف محفوظ است