سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


با سلام

در این پست از تمام عزیزانی که به هر نحو تولد منو تبریک گفتن تشکر میکنم. خیلی عذر خواهم که نتونستم به تک تک پیاماتون جواب بدم و از همین جا برای همتون طول عمر با عزت و سرشار از سربلندی در کنار خانواده هاتون رو از خداوند متعال خواستارم.

و

یه خواهش:

خواهشم اینه که شما رو به هرچیزی که براتون ارزش داره و دوسش دارین قسم میدم قدر همو بدونین و بیشتر از بقیه قدر خودتونو و داشته هاتونو . شاید یه عدمون بیکارن بیپولن؛ تنهان ، یا هر مشکل دیگه ای که امیدوارم بزودی زود مشکلاتتون رفع بشه ولی اگه به خودمون توجه کنیم میبینیم هممون یه چیزایی داریم که شکرش واجبه قدر سلامتیتونو قدر پدر و مادرتون و به ویژه قدر دوستان خوبتونو بدونین. نمیدونین چقدر دلم برا تمام دوستام تنگ شده .باور کنید حاضرم هر کار کنم که حتی شده یه لحظه عزیزان از دست رفتمو کنار خودم ببینم.

شرمنده سرتونو در دآوردم

به امد دیدار




موضوع مطلب :

سه شنبه 92 اردیبهشت 10 :: 7:52 عصر

 

با سلام این کلیپ امروز بدستم رسید

دیدن داخل کعبه آرزوی بیشتر ماست که ببینیم داخل خانه ای به این عظمت چیه . من ودم یک بار عمره مشرف شدم و عظمت این خانه مقدسو حس کردم واقعا
آدم احساس هیچ بودن میکنه. انگار ادم دوباره متولد میشه ایشالا نسیب همتون بشه. ببینید و دعا کنید .

ممنون

 

جهت دانلود باید اینترنت دانلود مننجر نصب داشته باشین

به محض ورود به صفحه خود مننجرپیغام دانلود میده




موضوع مطلب :

سه شنبه 92 اردیبهشت 3 :: 9:58 صبح

عدد هفت عددی است که شاید مثل همه ی عدد های دیگر در نظر ما عادی جلوه کند اما نگرش ما وقتی متبلور می شود که خواص عدد هفت را بدانیم و ببینیم چه «هفت» هایی در زندگی ما وجود دارند و ما در گیر و دار زندگی ماشینی و با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شویم مثلا شاید جالب باشد که بدانیم، رنگین کمان دارای هفت رنگ است .
عجایب جهان، هفت تا هستند.(که به عجایب هفت گانه معروفند ) یا در یونان باستان، اسطوره ای با نام هفت خدای، در ذهن مردم نقش بسته است، ویا شهر عشق، که دراشعار عطار آمده است، هفت شهر می باشد، سوره ی مبارکه حمد، که اوّلین سوره ی قرآن کریم است، هفت آیه دارد. آسمان دارای هفت طبقه است. بهشت وجهنم هر کدام دارای هفت طبقه و درجه هستند و طواف خانه خدا هفت دور است، موسیقی ایران و یونان هفت دستگاه داد، هفت نوع ساز بادی وجود دارد و علاوه بر این هفت نت موسیقی وجود دارد(دو، ر، می، فا، سل، لا، سی) و…

تاریخچه:

در سال 1889 میلادی کتابی ار یک جهان گرد منتشر شد که، از جمله روش شمردن را در میان قبیله ای از تورس شرح داده است. اینها برای شمردن تنها از دو واژه استفاده می کردند: یک و دو. برای عدد سه می گفتند «دو و یک » برای چهار «دو و دو»، برای پنج «دو و دو یک » و برای شش «دو و دو و دو» ولی برای عددهای بزرگ تر از 6، هر قدر بود، می گفتند «خیلی ». گرچه این آگاهی مربوط به پایان سده ی نوزدهم است ولی می تواند گواهی بر شیوه ی شمردن در آغاز شکل گیری مفهوم عدد در میان انسان های نخستین باشد.
بعد ها که برای عددهای بزرگتر هم نامی در نظر گرفتند به احتمالی برای عدد «هفت» از همان واژه ی قبلی «خیلی» یا «بسیار» استفاده کردند. عدد هفت که سده های متوالی برای آنها نا شناخته بود، اندک اندک به صورت عددی مقدس در آمد. وقتی که مصری ها، بابلی ها و دیگر امت ها توانستند پنج سیاره ی نزدیک تر به خورشید را بشناسند، با اضافه کردن ماه و خورشید، به عدد هفت رسیدند و این بر تقدس عدد 7 افزود وقتی در قصه های کهن تر، که تا زمان ما هم ادامه پیدا کرده است، صحبت از شهری می شود که هفت برج و هفت بارو داشت، به معنای آن است که این شهر برج و باروهای بسیار داشت. هفت آسمان و هفت دریا و هفت کشور، به معنای آسمان ها و کشور ها و دریاهای بزرگ است نه هفت آسمان و هفت دریا (نه کم و نه زیاد ).
هنوز در زبان فارسی اندرز می دهند « هفت بار گز کن یک بار پارچه کن ». این جمله به معنای آن نیست که برای دقت کار و کم کردن اشتباه در اندازه گیری یا هر کار دیگری باید درست 7 بار آزمایش کرد، نه شش یا هشت بار. در اینجا هم هفت به معنی «بسیار» است. عدد13 هم چنین سرنوشتی دارد…





ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

سه شنبه 92 اردیبهشت 3 :: 9:50 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 12
  • کل بازدیدها: 490841
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای دانشجویان ورودی 85 زمین شناسی خواف محفوظ است